مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 10:522022-07-01ورزشي

فارس من| قراردادها و رویدادهای مهم مالی دو باشگاه سرخابی باید افشا شود


برخی هواداران دو تیم سرخابی نسبت به قراردادهای منعقده با بازیکنان و مربیان دغدغه دارند که بسیار مهم است، از زمان بورسی شدن این دو باشگاه حتما باید رویدادهای عمده مالی خود را در سایت کدال بورس افشا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حسین قربان زاده رییس کل سازمان خصوصی سازی در یادداشتی که برای انتشار در اختیار خبرنگار فارس قرار داد، نوشت: برخی از هواداران دو تیم سرخابی نسبت به قراردادهای منعقده با بازیکنان و مربیان دغدغه دارند که بسیار مهم است.

از زمان بورسی شدن این دو باشگاه حتما باید رویدادهای عمده مالی خود را در سایت کدال بورس افشا کنند و متن کامل همه قراردادها را علاوه بر تنظیم گران تخصصی مانند سازمان لیگ و .

به شرکت فرابورس و سازمان خصوصی سازی ارائه کنند.

دقت کنیم که منابع حاصل از افزایش سرمایه دو باشگاه به صورت کوتاه مدت سرمایه گذاری شده و هیات مدیره باشگاه اختیار دارد، از محل سود ماهانه این سرمایه گذاری هزینه کنند، اما از اصل منابع و تسهیلاتی که به پشتوانه این منابع اخذ می کنند، نمی توانند در امور جاری هزینه کنند و باید بدین ترتیب هزینه کنند: سرمایه گذاری ( حداقل 65 درصد)، بازپرداخت بدهی های معوق (تا سقف 25 درصد) و بازارگردانی سهام (تا سقف ده درصد) ، بنابراین برای پرداخت دستمزد بازیکنان و مربیان نمی توانند از اصل این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| قراردادها و رویدادهای مهم مالی دو باشگاه سرخابی باید افشا شود

فارس من| قراردادها و رویدادهای مهم مالی دو باشگاه سرخابی باید افشا شود